На главнуюЛюди и блогиПохожее видеоЕще от: The ACE Family

3D PICTURE OF OUR BABY...YOU WON'T BELIEVE WHO SHE LOOKS LIKE!!! 👀

Оценок: 383493 | Просмотров: 4977778
3D picture of our baby...you won't believe who she looks like 👀 JOIN THE ACE FAMILY & SUBSCRIBE: http://bit.ly/THEACEFAMILY *TURN ON OUR POST NOTIFICATIONS FOR SHOUTOUTS IN OUR VIDEOS* LAST VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=Id13Or3e8KE MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE & SUBSCRIBE TO OUR YOUTUBE CHANNEL AND FOLLOW US ON OUR FAMILY ADVENTURES! The Ace Family store: http://shopacefamily.com WATCH MORE VIDEOS!!! VLOGS: https://youtube.com/playlist?list=PLq26dmnCdXVnJpo_S0g6pqWjma4-yAgjS PRANKS: https://youtube.com/playlist?list=PLq26dmnCdXVmy-QvIfsRtACk0_AiF_12a CHALLENGES: https://youtube.com/playlist?list=PLq26dmnCdXVleAd9mR2oEbaRIIuKozMxB POPULAR VIDEOS: https://youtube.com/playlist?list=PLq26dmnCdXVlBNzf0vIn28oMPT4yHL3cK LATEST VIDEOS: https://youtube.com/playlist?list=PLq26dmnCdXVl56GGH5olXp6JRGBn4LUNc STALK US :) Catherine's Instagram: https://www.instagram.com/catherinepaiz/ Catherine's Twitter: http://twitter.com/catherinepaiz Catherine's SnapChat: Catherinepaiz Austin's Instagram: https://www.instagram.com/austinmcbroom/ Austin's Twitter: https://twitter.com/AustinMcbroom Austin's SnapChat: TheRealMcBroom Elle's Instagram: https://www.instagram.com/elle/ Business inquires: info.theacefamily@gmail.com
Категория: Люди и блоги


Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (67235)
țhē ăçě fãmïľý (39 минут назад)
I like the name Elle and Ella
Michelly Pak (1 час назад)
BUGABOO IS THE BEST....it looks stiff but my baby loves it so much...it's the best stroller...
Suyen Cabral (3 часа назад)
Name the girl Rose
Izabel Salinas (3 часа назад)
I like the name Izabella or Izabel for their baby
Joe Montana (6 часов назад)
What kind of jobs they have ?
Gymnastics World (7 часов назад)
She looks just like Austin
Samantha Ryan (7 часов назад)
Who else thinks the babies name is Austin’s new tattoo
Fozia Haddi (7 часов назад)
I think The baby's name is Faith because there's a tattoo on Austin's neck
Caramel Drop (9 часов назад)
It do look like Austin
Mahaelia Birthwright (10 часов назад)
They have the same features
Eeik Casas (10 часов назад)
Looking
Gypsy White (11 часов назад)
Or name your baby Angels
Gypsy White (11 часов назад)
Name your baby Nevaeh
Justice Carter (16 часов назад)
Graco modes duo double stroller Which i have and totally love
pAuLa AaAaAaA (20 часов назад)
Awwwww Austin was so happy 😊😊 qt
Esmeralda Gutierrez (20 часов назад)
she looks exactly like austin lol God bless your family 💓
Aniyah Gone. Slay (22 часа назад)
Hell yeah she look exactly like ‘Da Da’
Odel rothman (1 день назад)
Get the doona carriage it’s a carige and then its a cars seatz
bunnymcboo 22 (1 день назад)
7:40 is the baby’s name faith? The tattoo behind his ear is faith 🤔🤔🤔🧐🧐🧐
Destiny Henry (1 день назад)
She definitely looks like Austin
M Diamond (1 день назад)
lol he literally said ewww to the baby if she looked exactly like him and then catherine not making it better by saying she has some big ass lips lmfao yall funny
Anaysia Thompsom (1 день назад)
Love you my. Anaysia Thompson
Jessica Lynn (1 день назад)
Omg he said she is still in the beauty salon....that is the cutest thing I have ever heard!!!
Hephzi (1 день назад)
Why does it say Faith on the back of Austin's neck it's probably the name of the baby cause the only words tattooed on him are names so 👍 if u think its the bebe's name
Hayden Shields (1 день назад)
The boy with the cars has my name (Hayden)
Ella Davis (1 день назад)
I think the new baby has Catherine’s forehead BUT Austin’s lower face and nose xx ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Aryanna wimmer (1 день назад)
Cute lil Austin baby
D 4 life (1 день назад)
yes
Jane Elizabeth (1 день назад)
For the car seat.. the Grace 4ever 4-in-1 is the best!! You can recline it if she falls asleep and it will last 10years!!
Maddy Turner (1 день назад)
she dose
Rasheem Smalls (1 день назад)
she looks like himmmmmmmmm
Sara Griggs (1 день назад)
They really are look alikes kinda
MsMartinez7 (1 день назад)
def Austin
Baylea Hickman (1 день назад)
Done I subscribed and turned on the post notification
Heidi Gomez (1 день назад)
Ouu ouuu ouuu I see it!!!! She does like Austin
Solar Eclipse. slime (1 день назад)
THAT IS AUSTIN'S TWINNNNNNN
Mary Jaber (1 день назад)
Done😁
Emma Lisnow (1 день назад)
The name is Faith. I saw it when you were talking about what you may see at the doctor. The tattoo on Austin's neck says it.
UnicornSquad Xx (1 день назад)
The baby looks like Austin
Alissa quiroz (1 день назад)
Ivy
Alexandria Faiella (1 день назад)
I look a little bit like my dad but I am my moms twin, we look exactly alike
Kat_the_fortnite_girl morales (1 день назад)
She looks like Austin
Alicia Ramirez (2 дня назад)
she loks like dad
Salome Pomana (2 дня назад)
awwwwwwww!
Daisy Alejandre (2 дня назад)
They way Austin was pretending to walk like Elle 😂😂💕💕 hella funny. Love y’all !!
Timo Levi (2 дня назад)
Omg i can!!!! Austins look a like!😀
Jasmine S. (2 дня назад)
12:18 😂😂😂
Libby Newman (2 дня назад)
I CAN'T WAIT FOR THE BABY !! 😭💘
BrattyB’s Bakery Bryant (2 дня назад)
Austin its you deal with it 👶🧔🏽👶🧔🏽👶🧔🏽👶🧔🏽👶🧔🏽👶🧔🏽👶🧔🏽👦🏽🧔🏽
BrattyB’s Bakery Bryant (2 дня назад)
Just Beautiful
Nya Medina (2 дня назад)
This was posted on my bday
Ariel Rijas (2 дня назад)
Love you ace family❤️❤️❤️😍😍💕💕
Haley Garcia (2 дня назад)
She does look like Austin
Jules _happy is all (2 дня назад)
At 12:03 yeah but Austin I look exactly like my mom like if you see her child pictures it literally looks EXACTLY like me..
Kiarra Jorden (2 дня назад)
I really do see Austin in your baby. She is going to grow up to be beautiful she is so cute already.
KKAILYN QUEEN (2 дня назад)
IT DOES LOOK LIKE AUSTIN
Okay Teresa (2 дня назад)
I look exactly like my dad 😂
Okay Teresa (2 дня назад)
I have barely any features of my mom
Kendall Mirrione (2 дня назад)
Elle looks like she is dabin
Lorena Bernal (2 дня назад)
I’m having a bad morning and I really thought I wouldn’t get better until I turned you guys on and I honestly feel so much better you guys truly bring smiles to our faces I love you guys so very much and you guys are a true blessing❤️
Yoselin Martinez (2 дня назад)
ikr they look twins now
Ariana Ortiz (2 дня назад)
love you all can i get a shot out ariana ortiz
Kitty Sandoval (3 дня назад)
Umm I don’t know how she saw something because honestly I don’t see the shape of the baby 🧐🧐😔
Mindless Tmxolbo (3 дня назад)
It does look like Austin
Vanessa Hernandez (3 дня назад)
I look just like my dad but a girl version
Abby Turner (3 дня назад)
I can’t wait to see the baby 😍♠️
Aiyana Yeshurun (3 дня назад)
Tatum is a pretty name
Grace Davis (3 дня назад)
She looks just like Austin
Destiny walkingbull (3 дня назад)
Oml she does look like Austin and it's adorable 💙💙😇😊
Kvonne the singer and rapper (3 дня назад)
I look like my mom but mostly look like my dad I bet the babies is gonna be soooooooooo cute like Elle and I like the name Alani and I don't know
Sophie Schild (3 дня назад)
Yep Austin is going to have a baby twin sister 😂
Destiny Pedraza (3 дня назад)
Yes
Diva of the century Forever (3 дня назад)
She does look like Austin
Layla Best (3 дня назад)
She does look a lot like Austin lol 😂
Joy Hanna (3 дня назад)
Soooo truuuuue
Xitlali Martinez (3 дня назад)
She looks just like Austin the new baby😱🤣
Ammy Andrade (3 дня назад)
*that's how we do it here* ...a few seconds later, jumps from an electric shock
CarolineTheCarrot (3 дня назад)
OMG FAITH MCBROOM SOUNDS SO CUTE
CarolineTheCarrot (3 дня назад)
I WONDER IF THE BABY'S NAME IS FAITH CAUSE IT WAS TATTOOED ON HIS NECK, AND IVE NEVER SEEN IT BEFORE
Julianna Lira (3 дня назад)
Omg thay do look the sam
Adrianne Rodriguez (3 дня назад)
omfgg
Lyric Alberico (3 дня назад)
shes going to be a beautiful baby girl so cute
Adrianne Rodriguez (3 дня назад)
AWW
Adrianne Rodriguez (3 дня назад)
💙💙💙💙💙
Adrianne Rodriguez (3 дня назад)
AWWWW
Ell’s Vlogs (3 дня назад)
Omg Catherine is sooo right the baby looks just like Austin❤️ btw luv u guys and I am watching all of ur vids💞🤤
Cassandra Martinez (3 дня назад)
Isn’t there car seats that are good for babies and then you can convert that same car seat to fit a toddler?
Larayne Garcia (3 дня назад)
She does
Larayne Garcia (3 дня назад)
Larayne Garcia
Damaris Amador (3 дня назад)
Get the orbit stroller it’s really good and my mom got it for my sister
Kasey Hamiti (3 дня назад)
Done
Ashley Casillas (3 дня назад)
I started to laugh my ass off when Austin said a dog could come out 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Karla_and_ Melii (3 дня назад)
Yayayayy!! 😊😊😊😊😊😊😊
Jo D (3 дня назад)
Done
Amanda Torres (3 дня назад)
done❤️
Always Arabella (3 дня назад)
Hey i found the perfect stroller
Hlina (3 дня назад)
Mini austin😂😊
jessica Small (4 дня назад)
Love u guys
Royal Kman (4 дня назад)
Elle is the cutest toddler in the world
Laman Mamedova (4 дня назад)
CHICO IM NOT SURE HIW TI SPELL IT
K Hardy (4 дня назад)
Yall should get a Hummer or a Traverse They have good room for yall and the kids

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.